МАШАЛЛА, БАБО, СЛУЧИХМЕ НА ШЕФКА!

Ива Йорданова е всестранно развита личност, твърди Лукарски

Бидейки българин в чужбина, държа да изкажа върховната си благодарност към премиера Близнашки, назначил любовницата на "шегаджията" Лукарски за шеф на Aгенцията за българите в чужбина. Радвам се, че мислите за моето добруване, за връзките ми с рОдината, за
естетическия ми поглед към татковината и за евентуалното подсилване на българското ми либидо! Но съм длъжен все пак да откажа - не, мерси! Спасибо, обаче нет!
Първо един сериозен човек не прибягва до услугите на подобни девушки. И второ, не виждам смисъл от институции, служещи единствено за усвояване на средства и за раздаване на огромни заплати на разните му там шаврантии, дето се връткат на пилони и спят с политически зомбита. Не, събирайте си "компаньонките" и отивайте по дяволите! Пак!

А, и още нещо исках да ви кажа! Мисля, че доста хора вече се досещуват как се водят преговорите за съставяне на правителство и въобще защо се организират избори. В общи линии политиците вече мязат на танцьорки в бар за тираджии, което донякъде обяснява защо Ива е избрала Лукарски и обратното. На следващите избори обаче съм сигурен, че
избирателната активност - в България, а благодарение на Ива Йорданова още повече в чужбина  - хептен ще падне.
И май следващият въпрос #Кой? ще бъде отправен към онези "демократи", които до вчера го задаваха. Искате ли да се обзаложим?




....

Коментари