Run, Obama, run !


Напоследък все ми се случва да залагам на губещи играчи, защото светът просто не върви в желаната от мен посока. И в повечето случаи хората все някога идват на моето мнение, но за жалост е прекалено късно... Иначе е очевидно, че от тази банда сатрапи (Буш, Саркози, Берлускони, Путин...) нищо добро не може да излезе.

Затова пак залагам на кандидата, който отговаря на критериите ми за политик – демократичен, интелигентен, либерален, динамичен и отворен към света. А Барак Обама е именно такъв!

За разлика от него МакКейн е представител на консерваторите, бивш военен, презастарял и популист... Направо ми писна да му слушам глупостите за “водопроводчика Джо”, който не само не е водопроводчик, но и не се казва Джо. Освен това въобще не съм сигурен, че един промит от армията мозък може да е гарант на демокрацията...

Е, в съседна Турция демокрацията се крепи все още благодарение на армията, но това е един доста частен случай.

Освен това ми е трудно да повярвам, че човек, подкрепил войната в Ирак и извращения от рода на Гуантанамо и Абу Граиб, може да измисли нещо позитивно в световен мащаб.

Страх ме е само, че ефектът на Брадли пак ще изиграе лоша шега на прогресивно мислещите. Защото все още не е по силите на човечеството да се преборим с низостта и примитивните инстинкти за расова и етническа омраза. И в последния момент, когато останеш сам със себе си, осъзнаваш че е много по-лесно да мразиш, отколкото да обичаш и да правиш компромиси...

...

Коментари

  1. Браво бе Бай Санде ... И да не ми кажеш че блогстваш, и че си такажа хала! Браво! Felices ... :)

    ОтговорИзтриване
  2. Нали сме наясно, че Обама е социалист?

    ОтговорИзтриване
  3. Така ли? Простете ми невежеството, но не знаех че Обама е член на Американската соц.партия. Не знаех дори, че съществува такава партия! Не знаех също така, че е достатъчно човек да иска народът му да има по–лесен достъп до здравеопазването, за да го квалифицират като социалист.

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар